tisdag, juli 03, 2007

Nä, jag har inte försvunnit...

Oj, det var ett tag sen sist.... Förra veckan spenderades på Legoland bland annat. Det var kul. Jag var där när jag var liten, men kommer inte ihåg jättemycket. Dessutom har det ju växt en del sen dess.... Pojkarna var eld och lågor och Isak pratar redan om nästa års besök... som troligtvis inte kommer att bli av. Det får nog vänta ett par år, så att de hinner växa tills sig (de var lite för korta för en del saker) och tills även Ellie är i "rätt" ålder, i år hängde hon väl mest med.


På tal om Ellie så fyllde lilla stumpan ett år i fredags. Det är inte klokt vad fort tiden går! Födelsedagen firades givetvis med tårta och presenter hemma hos kompisar i Malmötrakten. Och beundran av sig själv i spegeln.... Väldans vilken snygg tjej som fanns där på andra sidan!


På scrapfronten intet nytt... Jo, förresten! Jag har gjort ännu ett art journal-kort, men det måste fotas först innan jag kan visa upp det. Dessutom är ett till kort nästan klart. Väntar nog med visning tills båda är klara. Nu är det dags att sova. God natt!

Inga kommentarer: