tisdag, juli 10, 2007

Art journal vecka 27

Wow, ett kort gjort under "rätt" vecka.....

Vecka 27: Junk mail

Usch var min första tanke när jag läste veckans utmaning, vi har ju en "ingen reklam tack"-skylt på dörren så hur ska jag kunna hitta på något?. Men sen hittade jag lite sån här addresserad reklam från olika bokklubbar och började klippa och klista lite och fick faktiskt ihop något.



Blev väl helt ok. Och det är väl det Ali brukar prata om så det passar ju bra eftersom hon gästspelade denna vecka som utmanare...

7 kommentarer:

Theresa/Tette sa...

Helt super fint kort. Jag måste också föröska göra denna veckas utmaning nu, så kanske jag också gör det på rätt vecka...
Men först ska jag titta runt i din blogg!
Ha en bra kväll!

Marjolein sa...

Nice card!!!

saffiertje sa...

Nice card, don't understaind much of it, but still looks good!

Jen sa...

What a beautiful and bright card!

Je@net sa...

Ha, ha, don't understand a word of it, but it looks great!!

Nathalie Kalbach sa...

What a happy card!

Paula J Atkinson sa...

Really lovely, the words around the edge gives impact & I love the smiley face.