lördag, juli 21, 2007

Färdig och fotad

Nu är den klar! Den har legat här läääänge, med bara klänningen ordet glad ditsatta, men nu gjorde jag färdigt resten. Köpte den här klänningen till Ellie bara för att jag blev helt förälskad i den. Minsta storleken var 86 och Ellie är ju bara 1 så den är lite för stor, men jag bryr mig inte. Det funkar faktiskt ändå. Och hon lär kunna ha den nästa sommar oxå. Den hängde framme här hemma ett tag efter jag hade köpt den (detta var i februari och Ellie var ju bara 8 månader) och varje gång jag gick förbi och tittade på den så blev jag så glad, och det är det den här LO'n handlar om.




1 kommentar:

Malin sa...

Ja visst e det en underbar glad klänning:)
Har köpte en likadan till min dotter, lagom tuffsöt :)
Tror jag måste 2sno" din ide och scrappa om den jag med!