söndag, juli 08, 2007

Färsk scrap..

En alldeles färsk LO. Jag har haft idén i huvudet hur länge som helst känns det som och nu bestämde jag mig för att bara göra den. Den blev nästan precis som jag hade tänkt mig (förutom att jag inte hade tänkt stämpla så snett som det blev ibland...), och det var nog första gången. Är riktigt nöjd faktiskt. Och jag är så nöjd att jag dokumenterat detta, för det är bara så .... Lukas. Och även om det känns som om han tjatar hål i huvudet på en ibland så är det ju samtidigt kul att han är så nyfiken..


3 kommentarer:

Emma sa...

Vilken fin layout!

Marie - Med mina händer... sa...

Otroligt UNDERBAR layout! Älskar alla varför - sneda eller inte! Skithäftigt!
Skulle kunna sno den rätt av och bara sätta dit ett foto på dottern! ;-) Hon är 4,5 och pratar HELA tiden. Somnar mitt i en mening på kvällen. *skrattar*

Paula J Atkinson sa...

Love this layout.