tisdag, maj 22, 2007

Min första scraplift

Scrapliftade en av Ali Edwards LO's i CKs Top Ten. Och surprise surprise, blev det även samma tema. Fast det passade så bra för vi har tagit minst 100 bilder på Isak när han cyklar (känns det som) så det var liksom lättast att ta det. Fast jag gjorde nog fel i PS när jag skulle sätta ihop alla bilder, för de är suddiga nästan allihop. Och det är de inte i verkligheten. Mysko. Hon är nog lite bättre på att redigera bilder än vad jag är... Men kul var det. Och det gick ju så fort när man inte behövde fundera ut hur sidan skulle se ut utan bara utgå från någon annans. Jag höll mig ju dessutom ganska nära originalet, vilket gjorde saken ännu enklare.

Behöver väl inte förklara vilken som är hennes och vilken som är min....



Papper MME, bokstäver Heidi Swapp, journaling papper från Creative Imaginations

4 kommentarer:

Lilo sa...

Vilken snygg scraplift!!! Har kikat på dina Art Challenge kort också, jättefina!!! Måste göra förra veckans och denna veckas... verkar alltid som om jag är minst en vecka efter. ;)

Anna/Augusti_73 sa...

Superfin lift!! *Gillar*

Laila sa...

Det var en bra och snygg liftning du gjort! Tycker om färgerna på den.

Marie - Med mina händer... sa...

Din layout är jättesnygg! Det är läckert med alla korten och färgerna! Supersnygg!
Förstår att du inte har all tid till art journal challenge, men det är ju starkt jobbat med alla fina du gjort. :-) Inte nog med att man ska ha tid, man ska ju ha lust också! ;-)