fredag, maj 18, 2007

Art journal vecka 6-10

Ytterligare kort från Emily's challenge, det är ju bara att ladda upp dem eftersom de ligger här klara (utom ett par stycken):

Vecka 6: love love love:

den var lite lurig, det var så mycket man kunde göra. Till slut hittade jag ett gammalt vykort som jag köpte när jag var au-pair i Frankrike, och som jag tyckte passade. (I used an old postcard that I bought in France a loong time ago)


papper okänt, rubons American Crafts, vykort



Vecka 7: shoes - there is always a story to tell:

Blev inte alls som jag hade tänkt mig från början, jag hade funderat ut ett helt annat utseende och tema, men sen när jag satte mig och började pyssla så bara blev det så här.



Basic Grey papper, poppets stämplar



Vecka 8: who or what do you miss:


Paris, Paris, Paris!!! (need I say more?)


K & Co papper, 7 gypsies stämpel, rubons från MME och Creative Imaginations

Vecka 9: inspiration found:

detta papper är så fint!! Skrev bara ner allt möjligt som inspirerar mig huller om buller. (I just jotted down thing that inspires me on this lovely paper)



Basic Grey papper

Vecka 10: note to self:

Jag är ju så nojjig, kan oroa mig för det mesta. Det är ju så onödigt!! (I worry far too much)

Chatterbox och okänt papper, Hello Kitty post it-lapp