fredag, maj 18, 2007

Art journal vecka 1-5

Äntligen kan jag börja lägga ut mina små kort i Emily Falconbridges art journal challenge, här kommer först vecka 1 till 5:

Vecka 1: Something you are proud of:

Det var lätt, jag är stolt över mina barn. (An easy one, I'm proud of my children)

AMM och Bazzill, QK lace och paige mini



Vecka 2: What is powerful to you?:

Jag översatte det till vad som är viktigt för mig, eller var jag hittar min styrka eller något sånt. Svaret: familjen! (My family is important for me and they give me strength)

SEI och Bazzill, QK stjärna, stickers okänd och så ritade jag av ett F från Heidi Swapp

Vecka 3: I am:
Ja, jag är jag. På gott och ont, bra och dåliga sidor. (I am me, both good and bad sides)

magnetstämplar från MM, distress refill, bokstäverna har jag ritat av från We R, stämpel från Serendipity

Vecka 4: a symbol you love:

Jag älskar Paris!! Och Eiffeltornet är en väldigt stark symbol för Paris så den fick det bli. (I love Paris, and since the Eiffel tower is such a strong symbol for Paris, I chose it to represent the whole city)

K & Co papper, QK Eiffeltorn, stämpel från Reprint

Vecka 5: use some ephemera from your week:

Jag hoppade ju på den här utmaningen lite senare, och dessutom har jag inte gjort alla i "rätt" ordning, men när jag gick igenom alla foton från Sälen och annat jag samlat på mig hittade jag den här biten från en godispåse. (a piece from a candybag from when we went skiing)

Daisy D's papper, QK paige mini, stjärnor från american crafts, stämpel 7 gypsies, biljett från Jennie Bowlin

2 kommentarer:

Anna/Augusti_73 sa...

WOW, vilka superhärliga art journal-kort!!! Önskar att jag också hoppat på den utmaningen, men nu är jag så långt efter att det känns alldeles för motigt. Ser fram emot resten av dina kort!

Marjolein sa...

Wow, you've made lots of cards!! Keep on showing them, can't read your language but can look at the cards and they are great!